OM cupen!

ja jag har ju ändå inget att göra så jag kan ju lika gärna skriva hur det gick på cupen.
okej, första matchen förlora vi(kommer inte ihåg resultatet).
Andra matchen vann vi.
Tredje matchen spela vi lika, fjärde vann vi..
Visst gick det bra..
Men vafan dom hade ju gjort systemet as weird att liksom det var ingen , mening med matcherna innan..
Men på kvartsfinalen blev det väldigt svårt för vi fick bara va 3 pers. på planen av en anledning varför behöver jag inte säga. Men iaf det var as jobbigt så då gjorde andra laget mål.
dom vann. Sen fick vi spela en sista match om sista plats och trejde plats.
Vi vann den matchen och kom 3:a vi fick en pokal och medeljer.

Men om nyårsdagen och nyåraftonen vet ja inte om jag kommer
orka skriva om för jag har inget sug på bloggandet just nu.


En litesådär gammal bild på en del av mitt nya rum.
Och min gitarr som ja fick i julklapp :)<3


Kommentarer
Postat av: Lale

- följa varandra på bloglovin? ;)



fin blogg!

2010-01-04 @ 19:17:22
URL: http://lales.blogg.se/
Postat av: FEBB

Hej du! :D, jag har bloggat i snart 1 år och började få mkt lsäare redan första måmnaden, vet inte :O skriv frn hjrtat :D, lycka till sötnps!

2010-01-04 @ 19:42:48
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0