PISS!

Asså dagarna som kommer blir bara sämre och sämre jag får typ damp asså, nycklarna e borta, jag mår illa..
Åhh jag vill bara!!!!!!
Jag är också arg och väldigt avundsjuk på äckliga piss kända bloggare, för att dom får så jävla mkt feta pengar.
Det är ju så jävla sjukt att man nu kan bli känd på att blogga, vad kommer härnäst?
Bli känd för att peta i näsan eller?
Asså man ska ju bli känd för nåt man är bra på som att sjunga etc. inte för fan att blogga jag menar hellu?
Vem kan inte blogga?...
Alla läser ju skit bloggarna för att dom ljuger och provocerar(lr vad det heter?)
väldigt mkt, bara för att deras liv ska bli intressantare att läsa om,
lixom skulle ni vilja att t.ex jag skulle bli känd sångerska
fast jag inte hade nån röst?
Att dom bara skulle redigera hela min röst så det låter bra?
Na don't think so!


Jaja nog om det..
det ända jag gör dom här tröttsamma långa dagarna hemma
ligger jag och kollar på charmed<3


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, jisses vad bitter. :)

2010-01-13 @ 23:50:38
URL: http://mbym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0