Sjuk nyårsafton!

Heeeej bloggen kan ni fatta det ett nytt år!^^

Min pappa kommer snart & hämtar mig för jag ska hem o vi ska ha gäster kl.18.00
Så jag måste duscha och så när jag kommer hem.
Men jag har iaf haft ett underbart nyår med sara<3
Det var så vackert att gå runt där på kvällen i tallis o se alla fina fyrverkeri! ^^
Men ja tog inte så många bilder alls inte när jag va ute iaf.. Synd :(
Men det va så kallt att ja knappt kunde ta fram mina händer(hade inga vantar :/)
Berättar mer när jag kommer hem Puss<3

(google bild eftersom jag måste ladda upp *mina bilder* på min data först o jag är ju hos sara )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0