tårar i ögonen

Åhh känner mig så deppig..
Jag vet inte vad, det känns som om nåt fattas i mitt liv.
Det känns som jag har allt men ändå inget.
Jag vet inte vad jag vill med mitt liv..
Det kan vara så jävla boring sometimes, o ändå kul..
men i tallis skola så hade jag kul 24/7 snälla ta mig tbx, jag gör vad som helst!
Men vill ändå säga tack till mina nya vänner som jag fått och utan er inget liv asså<33
och tack till mina gamla vänner som jag fortfarnade har haha man kan ju inte direkt säga gamla så men ni fattar
<33Och vill behålla er föralltid<333 Ni är mitt liv just nu, fast det är nått i mitt liv som fattas, o de ska jag fane mig ta reda på jag vill inte va så här deppig!!
nu får ni säkert en bild av att jag bara sitter och gråter hela tiden. Heh, nejdå. Men dom hära låtarna är så otroligt fina. Jag har blivit bästavän med dom.. I love u!




Mina små mini girls har växt upp och blivit stora nu buhuhuhu...<33333333333
Hhaha älskar er!<33

Kommentarer
Postat av: Siri Erika

Jag känner också sådär ibland, det kan vara som om jag går omkring och är deperimerad hela tiden. Lite som om jag var ett tomt skal.

Fast det är liksom en del av det, att vara tonåring. Och det går ju över så småningom. Det bästa är ju att göra saker och försöka ha roligt.

Kam <33

2010-01-09 @ 10:11:22
URL: http://sirierika.blogg.se/
Postat av: Cindy Von Umeå

hej tack för kommentaren... kom gärna någon mer gång.

2010-01-09 @ 15:01:41
URL: http://cindyvonumea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0