Holy crap!

A men gu!

Verkligen förlåt jag har bara helt enkelt glömt bort bloggen.
Det var underbart på landet det var fett me sol
så vi gick ner till stranden och sola + bada.
Första dagen när vi kom dit så satt Jag, Vickan & Karro upp en
stutsmatta helt själva upp till klockan halv ett.
Och efter det var man ju typ övertrött fast ändå inte trött och
då är man ju som flummigast jag trodde jag skulle dö
jag bara satt och garva åt allting.
Och jag kom hem igår, nu så har jag inte så mycket mer att säga
så ni får kolla istället för att läsa nu ;)

Älskar min syster ♥









Idag var jag och shoppade med Mickis.
Köpte två par solbrillor och en bikini.
Visar bild på det jag köpt på senaste tiden imorgon.
God natt och
puss!<3


Kommentarer
Postat av: ellinore

Hej !

skulle du kunna rösta på min bild ? :)

de skulle vara jättesnällt av dig !



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=4888



tack på förhand / ellinore <3

2010-07-06 @ 02:07:03
URL: http://eelliinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0