Svar på frågorna!


Fråga 1: Hur mår du i nuläget?
Svar: Jo jag mår bra, det går upp och ner.

Fråga 2: Vad vill du bli när du blir stor?
Svar: Oj rikitgt svår fråga, jag vill ju bli artist/sångare men även fotbollsspelare
och makeupartist asså åh det finns så mycket, men den dagen kommer då jag vet.

Fråga 3: Vilken favoblogg har du?
Svar: Min självklart! Haha ne men har faktiskt ingen.

Fråga 4: Vad tycker du om din storasyster?
Svar: Haha ja hon är en rikitgt duktig sångare och ibland kan jag ju hata henne
jag menar man är ju så mot syskon men självklart hon är ju min syster trots allt.

Fråga 5: Hur träffades du och din boyfriend?
Svar: Hahah pea faktiskt ;)

Fråga 6: Vilket favoritprogram har du på disneychannel?
Svar: Hm oj, phineas o pherb såklart! Haha saik nej men jag vetefan.
Kanske Sonnys chans, Hannah Montana?

Fråga 7: Favoritlåt?
Svar: A drop in the ocean med Ron Pope ;)

Fråga 8: Favoritmat?
Svar: Måste nog säga Pizza eller asså det finns så mycket
och ändå så mycket jag hatar haha.

Fråga 9: Snyggaste kändiskillen?
Svar: Det måste nog ändå va

Channing Tatum ♥


& Kuno Becker ♥

Fråga 10: Vad tycker du om bröllopet mellan Viktoria & Daniel?
Svar: Ja som jag sa förut så bryr jag mig inte ett dugg om att dom gift sig.

Fråga 11: Hur lång är du?
Svar: Jag vet faktiskt egentligen inte det är en mystisk fråga det för
dagen innan skolavslutningen så mätte skolsköterskan mig och jag var 161?!
Och det kan verkligen inte stämma för i början av 6:an så var jag 162.

Fråga 12: Favoritplagg?
Svar: Det vet jag inte, jag älskar väl i stort sätt alla kläder.

Fråga 13: Favoritpizza?
Svar: Margherita

Fråga 14: Favorit resemål?
Cypern helt klart!

Fråga 15: Hur ser din bloggstatistik ut, hur många läsare per dag?
Svar: Den ser underbar ut, runt 200 per dag :)

Fråga 16: Hur är du som person?
Svar: Jag tycker jag är en väldigt känslig person asså inte en som gråter
men vissa saker kan jag ta väldigt hårt.
Fast då räknar vi bort elaka kommentarer det är bara patetiskt haha.
Och en väldigt glad person.

Fråga 17: Hur går det i skolan?
Svar: Jo det går super!

Fråga 18: Vad tycker du om dina djur?
Svar: Jag verkligen älskar dom. De är underbarast!

Fråga 19: En favoritlåt från Lady Gaga?
Svar: Aa haha sen ''Papapa Poker Face'' slog igenom så är jag
verkligen trött på alla hennes låtar klarar inte av att lyssna på en
enda av hennes låtar, tycker hon suger helt enkelt.

Fråga 20: Är du snäll?
Svar: Bara mot dom som är snälla mot mej.

Fråga 21: Är du rolig?
Svar: Ja asså det beror ju på vad folk kallar humor?
Själv så älskar jag min hahah!

Fråga 22: Hur gör du den dära coola röken i headern och bubblorna i bilden?
Svar: Photoshop ;)

Fråga 23: Favvo film?
Svar: Dear John alltid den bästa!

Fråga 22: Vilka bloggar läser du?
Svar: Inga speciella sådära, mina vänners och ibland några randoms.

Fråga 23: Vad ska bli roligast i sommar?
Svar: Cypern, Cypern, Cypern in my ♥

Fråga 24: Visst e jag bäst?
Svar: Haha visst vi säger så Sara :)

Fråga 25: Vad är jag?
Svar: Du är min bf och världens bästa skådis ;)

Fråga 26: Vad skulle du göra om du fick en önskan?
Svar: Alltid en svår fråga det.
Man kan ju önska sig pengar bli känd och allt det.
Men i nuläget skulle jag nog önska bort min skada i knät.
Men en dag ska jag bli känd och tjäna in feta pengar haha no matter what.
Jag ska kämpa, kämpa, kämpa och aldrig ge upp.

Glass eller Tårta?
Svar: Glass!

Britney eller Madonna?
Svar: Britney.

Hallon eller Jordgubbar?
Svar: Jordgubbar yummi yummi :)

Sommar eller Vinter?
Svar: Där skulle nog typ 99% av Sveriges befolkning svara Sommar
men faktiskt så kan vintern ändå vara underbar den med.
Men när det blir för överdrivet av det så blir det bara jobbigt.
Men får nog ta och välja sommarn ändå.


Åh så haha det tog lite lång tid men nu ska jag sova
Imorgon ska jag på Vickans konfirmation min kusse :)


Kommentarer
Postat av: Juliah, you know ;) <3

fin blogg du har :)

är allting bra med dej idag då ? :)

2010-06-20 @ 13:11:44
URL: http://juliahstrand.blogg.se/
Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

Channing Tatum är väl för heet ;D

2010-06-20 @ 13:31:19
URL: http://feean.blogg.se/
Postat av: Synne - kommenterer tilbake.

Fin blogg!

Liker designet.



Fint med en kommentar tilbake ;)

2010-06-20 @ 14:37:20
URL: http://www.sywi.blogg.no
Postat av: mersiha

fin blogg ;) vad gör du då?:)

2010-06-20 @ 21:04:31
URL: http://merissa.devote.se
Postat av: Tommy

Fråga 13: Favoritpizza?

Svar: Margherita



Haha, lite tråkigt svar men jag måste nog fan hålla med.. Enkelt och bra :) Alla tycker att jag är så tråkig när jag käkar det hehe.

2010-06-21 @ 14:14:31
URL: http://www.finest.se/tommystahl
Postat av: ANNELIE

Halloy,

Kolla gärna in i min fina internetshop..



www.gniztra.com

kram

2010-06-21 @ 20:42:20
URL: http://http://www.improveme.se/gniztra
Postat av: Frida Johansson

Jag tycker också om margherita :D:D

2010-07-06 @ 20:40:39
URL: http://brunettfriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0