Valpen is here :)

Lite dålig uppdatering, men jag har ju ett liv att leva också ;)

Igår ja vi var ju i högdalen och spelade bowling,
har ingen aning om hur det gick för mig haha glömde bort att
kolla hur mycket poäng jag fick men kände på mig att
det gick åt helvete, jag är inge bra på bowling.
Efter det drog vi hem till mig sen så drog vi till en grill som nu
också blivit till pizzeria eller asså man kan köpa pizza
där också den ligger precis brevid svedmyras tunnelbana.
Och så var det meningen att vi skulle tälta på min tomt men ingen hade ett tält
och vårat tält ligger någonstans på vinden som dom inte vet vart de ligger.
Men då sov vi inne istället bara.

Och nu idag har vi nyligen kommit hem,
vi var och hämta valpen och han är underbart söt.
Wille är ju väldigt uppspelt och helt annorlunda han
luktar och luktar men jag hoppas han vänjer sig
Jag smälter verkligen i hans ögon dom är så
underbart gulliga när han tittar på en.
För er som inte vet så är det en golden retriever.

(bilderna vill inte laddas upp men jag håller på så dom kommer snart)

Kommentarer
Postat av: astrid

fin blogg :)

2010-06-15 @ 20:54:20
URL: http://thiinkastriid.blogg.se/
Postat av: emelie

hejhej.

Kika gärna in till mig och ställ en fråga i min frågestund.



Ha en fortsatt bra kväll.

kram :)

2010-06-15 @ 22:02:03
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0