VÄRLDENS BÄSTA FILM.!

Jag tror jag är kär.

Helvete det går inte att förklara hur jävla bra den är,
var så jävla nära på att börja gråta.
Kanske borde berätta vilken film det är hehe,
Dear John som ni troligen har hört talas om.
Det är min absoluta favoritfilm.
Den är verkligen värd att se.
Twilight-filmerna kan ta sig i röven för här kommer världens bästa film.
Och jag älskar båda skådespelarna, Amanda Seyfried(Hon som va med i Mamma mia)
Channing Tatum(är med i Step up och She's the man).
Nej men den är jävligt bra, bara lite svårt att förklara filmen utan att typ avslöja allt.
Såg den igår och tänker se den igen!


Så fort jag bara tänker på filmen så får jag tårar i ögonen.

Like you all now DET ÄR SOMMARLOV SÅ JÄVLA SKÖNT!

Kommentarer
Postat av: hatar dig johanna

hållshäften snacka nt så om TWILIGHT gör det själv, menar det som du skrev om TWILIGHT.du är så jävla ful utom smink hahahha skaffa dig en fin ansikte. din idiot hahahhah hela skolan hatar dig hahaha

2010-06-10 @ 20:58:40
Postat av: robin

du säger fan inte så till johanna hon är världens vackraste tjej och filmen var skit bra säger du så till johanna igen blir det inte kul för dig!

2010-06-11 @ 11:32:45
Postat av: hatar dig johanna

ohhhh vad rädd jag blev säg inte att du kommer och slå mig hahahah

säg till din flickvänn att dra åt helvetet:)hahahahahahahahhahhahahahhahahhahahhahahahhahah

2010-06-13 @ 18:53:31
Postat av: Sara

sorligt maryam , sorligt hur du beter dig just nu X)

2010-06-13 @ 19:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0