You make me smile


År efter år händer detta.
Kommer ihåg hur du låg där alldeles blodig, det var som en mardröm.
Och jag har fortfarande inte fattat att det inte är det.
Du som sa att du ville dö så många gånger.
Du saknade farfar så mycket och nu får du äntligen förenas med han.
Dom har tagit världens finaste farmor, det är inte rättvist.
Även fast du ville det.
Det är många på denna jord som saknar dig.
Du var en underbar person och stark person du kämpade dej igenom en stor sorg.
Att förlora din man.
Jag ser dig o farfar där uppe framför mig.
Vila i frid nu.

Jag har världens finaste släkt ni är verkligen underbara<3

Nu gäller det bara att hitta mig själv.
Ska antagligen börja spela piano igen eftersom jag
inte kommer kunna spela fotboll igen på ett tag :(

I could really use a wish right now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0