FAIL!

Hahaha sitter här och garvar för mig själv.
Min lillesyrra har klantat sig totalt, hon var jättesur på mig så hon ställde in sin väckarklocka på nån tid för hon ville göra mig galen och väcka mig när jag låg och sov men sorry gumman nu ställde du in fel tid.
Jag ligger inte och sover men det gör du och blir väckt hahahah.
Hör väckarklockan uppifrån vårat rum nu, sitter här nere vid tv:n med min dator.
Det är en irriterande liten söt hellokitty klocka som säger ''Good Morning'' och så låter det något irriterande.
Så lite fail va ALEXANDRA ? XD
Och nu kan man se på saras blogg vilka som vann vad.
Jo jag vann det här halsbandet. JÄTTEFINT! :D

TACK UNDERBARA SÖTA LILLA SARA ^^<3

Och godnatt på er, pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0