In the night

I hear em' talk coldest story ever told somewhere
far along this road he lost his soul to a woman so heartless.
Och nu tillbaka till verkligheten hahah!
Jag va med Lina idag efter skolan igen och vi skrev klart låten eller 
snarare hon kom på och jag skrev.
Vi hade spanska prov idag och det gick i alla fall bättre än vad jag trodde det skulle
göra för jag trodde att provet var imorgon, eftersom någon sa att det var det!
Nu sitter jag me min lillesyrra och dunkar musik!

Yey visst är min lillesyrra gullig hahah. Hon har typ längre hår än vad jag har?! Fuck :O

Kommentarer
Postat av: kipi

men gud vad lika! <3

2010-03-20 @ 23:23:27
URL: http://kipiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0