Inte godnatt!

Det måste seriöst va något fel på mig.
Vilken människa sitter uppe och gör ingenting verkligen nada till klockan 6 på morgonen?
Troligen kommer jag inte sova på ett tag heller,
kommer nog va rätt så borta i mitt huvud hela dagen.
Och hjälp det börjar till och med ljusna här, men nu jävlar ska jag försöka lägga mig men det går inte varför?
Aja om jag somnar så kommer jag vakna skit sent kan jag lova er så om jag inte svarar på mobilen eller något sånt så är det för att jag troligen ligger och sover.

Godnatt! Även fast jag inte är trött, jag har värsta hungern nu, usch vad magen kurra då.

Ja då var det minsann lättare.

Kommentarer
Postat av: fashionbymicha

svar på din kommentar :



jag kommer skicka det via posten och jag står för frakten :)



kram micha

2010-03-04 @ 18:59:35
URL: http://fashionbymicha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0