Karolinska

Har precis kommit hem, först precis efter jag sluta så åkte vi och hälsade på pappa på karolinska.
Ja sen så åkte vi och köpte snabbmat.
Så det blev ingen träning idag, för självklart jag ska hälsa på pappa!
Aja nog om det som ni ser i undre inlägget så väljde jag ett till halsband för det
stod på saras blogg att man kunde välja tre saker nu! ;D
Och vet ni vad, om ni är riktigt snälla så kan jag lägga upp en video när jag spelar gitarr och sjunger.
Och bara om jag har mod förstås hahah! X)
Känner mig helt utsliten efter denna dag. Så ska nog gå och vila mig ett tag nu.

(ursäkta för min näsa).


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jajajaja :D

du måste lägga upp en video:D please??

2010-03-08 @ 21:34:28
URL: http://www.babydollie.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0