Keep on walking

Heh vad ska man säga?
När man har tid och blogga då orkar man inte och när man inte kan då vill man.
I alla fall så i fredags så gick jag hem till sara och slagga hos henne och vi såg saw 5 och 6!
Rikitgt bra dom rekommenderar jag!:D
Haha nej skämta dom är nog inte direkt lämplig för dom som är känsliga.
Sen nästa dag så fick vi gå upp asa tidigt hehe.
För hon skulle spela volleyboll turnering så jag hängde med.
Det var riktigt nice att titta på
Sen så börja ju självklart några blattar som tror att dom är något att mucka.
Sen så lite senare idag gick jag, Sara, Lisa & Isabelle och käka på taco bar.
Vi satt och prata där skitlänge.
Jag kom hem halv nio.
Och ja då började jag kolla på melodifestivalen.
Och på vägen dit så gjorde vi en överenskommelse, om någon av oss skulle bli kända så skulle jag/hon/dom få åka med i limon!
Hahah ja den tanken kom ju upp när vi såg en limmo!
(INGA BILDER JUST NU MEN LADDAR UPP SEN).

Åhhh shit vad jag älskar! Jag kan inte ens fatta att jag inte ens märkte att han va i final?!
Låten är alldeles underbar helt egen hans röst är egen hör man asså allt.
Jag bah vem är det, asså i finalen men när jag hörde låten tyckte jag ja kände igen den måste ha hört den på radion någon gång men åh vilken underbar låt,
tycker alla var jätteduktiga i melodifestivalen förutom Jessica och Pernilla.
Men Anna Bergendahl som vann har ju en helt otrolig egen röst.


Kommentarer
Postat av: Lina <3

hahah jag såg hela melodifestivalen hemma hoss pappa på hans 47 tums plasma tv men ingen av osss gilla kepp on walking men pappa gilla pernilla han tycker hon e snygg XP

2010-03-14 @ 12:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0