Kommer bah en fet diss nu!

  • People som skriver skit på sin blogg om någon har man inget liv eller haha? Är man för feg att säga det face to face? Jag vet att jag också har gjort det då vi alla hade våra små bråk hehe men allt är över nu och då var man ju en liten skit haha ne men nu borde väll ändå vissa människor ha växt upp men tyvär så finns det ju vissa omogna små bajsungar. Så en riktig fet diss på det! Fuck u all som har nått emot mej!
    Ni har ju seriöst inga liv hahaha!



  • Falska vänner/vän en fet diss där med!
    Japp det är inget man behöver inte! Och människor som säger, jag har mer vänner än dig kan gå fane mej och ta sig i röven för vad spelar det för roll om den har mer det ända som räknas är att jag har dom bästa vännerna i världen och ni vet självklart vilka ni är för ja vem i helvete behöver falska vänner? NEJ TACK!

  • Att min dator är fucked up(men den ska in på lagning imorgon så då
    kommer det nog va dåligt med uppdatering :( )

  • Att min mobil inte funkar heller!


  • Patetiska männikor haha kan tyvär inte göra något annat
    än att skratta åt detta, kom igen!


  • Folk som kallar mig jojo som inte är min vän dah! -.-

  • Dom som bloggar som inte kan stava ett enda ord rätt man
    pallar seriöst inte med att läsa dom jävla särbarn säger bara en
    sak blogga inte om du inte kan stava!


  • Och sist men inte minst människor som kommenterar allt man gör hur
    man ser ut, svettas som en gris yea thanks -.- osv...


    Ja det var väll allt för den här gången so C U bitches!

    Min kanins unge i somras den var verkligen speciell för den va vit runt
    nosen och sen så var det en till som var speciell och den hade en vit tass
    naw va gulligt va? a jag älskar i alla fall kaniner<3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Har en ny blogg, här för att stanna! :D Läs och komentera?! Poss <3

2010-03-20 @ 15:29:58
URL: http://suufies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0