Rubrikbrist!



Hihi oops fail av mig ja hehe gör istället som hon sa om ni vill rösta på mig i hennes blogg.
Och hur ni kommer dit kan ni se i något inlägg under.
Har i alla fall vart hos Lisa från igår till idag, det var riktigt kul och det var ju så länge sen jag sov hos henne<3
Vi gjorde inte direkt något speciellt idag åkte vi till farsta haha typ rätt så sent unf innan dom skulle stänga.
Och vi köpte varsin munk, jävlar vad dom va goda. Vi gick och satt oss vid ett bord o mumsa på dom.
Och jo gissa vilka som kommer då men tro det eller ej det var Maickel, Sam & Jonte.
Jag såg det inte för jag satt ryggen imot men Lisa sa det och ja precis då sparkar någon till min stol o typ välter den eller något sånt haha o jag vänder mig och blir as chockad förns då såg jag att det var dom och jo haha dom trodde säkert jag var Mathilda för dom var också jättechockade när dom såg mig när jag vände mig om jävlar vilken fail av dom, men tur att det inte var mathilda för man vet ju inte va dom hade gjort då haha.
Och då drog ju Lisa o jag direkt haha snacka om pinsamt X)
Och jo juste läs denna blogg nu annars kommer ni ångra det mahah!!!!

Har ingen bild från idag så ni får den här skruttiga lilla bilden. Tagen från lisas blogg<3


I know that you hate me but please answer me!
And if you don't wanna talk to me just say it instead of ignore me..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0