Let me entertain you

Jätte passande rubrik I know X)
Det är inte alltid så kul att blogga från min pappas dator med tanke på att jag har ju inga bilder där.
För min dator är nu på lagning och den kommer väl troligen hem nästa vecka eller något det beror ju på vad som har hänt med den osv. Men jag åker ju ändå iväg nästa vecka. Hur som helst så ska ni inte få ett bildlöst inlägg jag löser det på något sätt för det värsta jag vet med min blogg är bildlösa inlägg på något sätt gör det bloggen bättre. Håller ni inte med om att det är lite tråkigt annars?
Men nu måste jag fortsätta med att träna inför NO-provet imorgon!
 Ojoj rikitgt gammal bild på Sara från klassresan i 5:an :)♥

(och förlåt för världens tråkigaste inlägg och världens sämsta uppdatering men
när jag får tillbaka min dator och är hemma från italien och fjällen så jävlar ska det smälla!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0