3 mars

Vilket underbart väder att vakna upp till håller ni inte med?
Ja fast nu är molnen igång så snart så kommer det var täckt med moln igen säkert.
Men nu ska snön fane mig ta och smälta!

Ska typ till både globen och farsta idag, fråga inte varför för det vet jag faktiskt inte haha.
Men ibland kan det va så mycket mysigare att va där än i
äckliga stan ibland är det bara jobbigt med så mycket folk.
Och farsta & globen är helt lagom tycker jag.
Är inte direkt på glatt humör idag. Men ska ändå försöka gör det bästa av det vill
säga tack till musiken att den finns.
Min mobil började helt bara funka utan någon anledning lite läskigt igentligen men det är det största miraklet som hänt idag, det kan hända ett större om du bara vill men nu verkar det inte som det.

Min pappa gjorde den här till mig när jag var liten :')
Haha då hade jag en ''crush'' i Plexus haha om ni kommer ihåg vem de va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0