Deppig...

Hela jag är deppig, hela min familj, jo hela min eller typ halva min släkt är deppiga.
Egentligen skulle jag ha varit hemma idag men ja det skulle ju vara min första dag och
tänkte att skolan kunde få mig på andra tankar och vet ni vad det funkar kan bara säga
tack till att jag fick börja i 7H.

Igår så var jag i skärholmen och köpte ett par vita jeans leggings kan
tyvär inte hitta bild på dom och köpte en jeans klänning också.
Senare så åkte jag till globen med Sara och där såg vi först
Paow och hennes kille sen så Kevin Borg haha!
Sen när jag kom hem.. Det blev inte kul har inget
att säga om det, det var ett helvete det är ett helvete.


          Ja där sitter Sara och lyssnar på musik på is-passet medans jag får
          komma på en hel berättelse alldeles själv haha och det gick ju jättebra.


Lisa ♥ lite suddig men lägg märke till att det är min mobil kamera ;)
Fast den ska igentligen va rätt så bra ändå det är 8.1 megapixlar!


Jaa äntligen slutar vi efter en ''hård dag'' haha.

Siri och Lisa väntar på t-banan.

Hahah roooooooompa♥


Siri lallar runt lite i svedmyra.




Gullunge du är så söt :)♥

Aargh haha ;)♥




Mathilda plockar blommor♥

She's done! ^^

Så äntligen kan va dra oss hemmåt♥

Ni blir alltïd så jävla bra på bild :)♥

Älskar er!<3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Älskar dig me! <333

2010-05-09 @ 20:22:14
URL: http://jagtypgillardig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0