Fútbol

Jag älskar det.

Har faktiskt bara spelat fotboll idag och det var riktigt kul!
Först med lillebrorsan (HAN ÄR BARA 4 ÅR!!!) men ändå så är han jätteduktig.
Eller snarare för hans ålder, men han äger seriöst.
Sen så drog pappa jag och bubben ner till kaninburen(när vi va mindre tränade vi där)
och körde lite fotboll där.
Sen senare idag spelade jag match också mot bagarmossen 2-2
bollen gick nästan aldrig över till våran sida men det blev lite för lite
skott annars hade vi nog lätt vunnit,
but yaya whatever vi ägde! Nästa helg ska jag också åka till
pingstcupen i eskilstuna över helgen. That's gonna be nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0