17:29


        
Sitter jag och har tråkigt min blogg suger helt enkelt jag orkar bara inte skriva något.
Min lillasyster hade ju kalas idag så då fick man passa lillungen BUBBEN.
Jag har inte ens något intressant att skriva om så jag vet inte ens varför jag håller på.

Det är ju i alla fall skönt med extra lång helg, ni har säkert mycket roligare än vad jag har
jag ligger ju bara här och lyssnar på musik.
Jag kan väll berätta lite vad som hände i torsdags.

Ja dagen innan så sov ju jag över hos Sara vi kollade på instängd 2(the descent part 2).
Men ja jag kan ju säga direkt att jag råkade somna till filmen så jag har faktiskt ingen aning
om vad som hände i filmen som sagt ja det är en skräckfilm.

Sen så dagen där på åkte vi ju till grönan och det var ju självklart som alltid lika kul där.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0