Allt faller på plats

Det var sån jävla skön känsla när jag lämnade in spanska provet,
jag visste att jag hade gjort jävligt bra ifrån mig.
Det är inte många som lyckas med ett prov som man bara tränat på en dag.
Men var väldigt osäker på läsförståelsen, så lite fel vet jag att jag fick,
men det var så skönt att vara säker på det mesta.
Oftast sitter jag där med provet och håller på att dö, fattar ingenting liksom.
Hkk uppgift fixad, bok hittad, so-prov fixat och fick
reda på att de till och med var uppskjutet till tisdag.
Nu börjar allt falla på plats igen :D

Hello out there can you hear me, I'm only human.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0