Det kändes som en bra dag från början


Så såg jag ut idag. Blev jättenöjd med allt imorse, sminket, klädvalet och håret.
Ni vet när man t.ex sminkar sig och det blir fel, och när man valt kläder
som inte passar och håret blir bara fel och sen hinner man inte fixa om det.
Så var det i alla fall inte idag! (: Men sen självklart ska vissa idioter förstöra min dag.
Bara för att jag inte kan använda mitt ena ben så betyder det inte att du kan
hålla på som du gör jävla kaxiga skitunge du är så jävla liten och fjuttig.
Om du fortsätter som du gör nu så kommer du inte få de kul i nian jag
kommer va dubbelt så starkare än vad jag var förut.
Det är så jävla fegt att gå på de som är svagare, men du vet man behandlar
en som man vill bli behandlad själv, så vänta du bara till nian lilla snorunge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0