HAPPYDAY, NÄÄÄE

Typ värsta dampdagen idag, har verkligen ont i huvudet efter
jävla skoldagen och sist men inte minst ont i mitt jävla ben.
Men jag blir så jävla fukkkkked up'd arg på vissa människor i min klass.
Som idag står och skriker åt mig mitt framför ansiktet på mig och visar inte någon jävla respekt.
Där går min gräns i alla fall visar inte du mig någon respekt så visar jag ingen tillbaks.
That's it bitch, lär dig livet. Och vissa lärare vill man ju bara
bajsa på just nu är jag förbannad på spanskaläraren hon ger
mig ett jävla häfte och tror att jag ska kunna det och
nej förfan jag kan inte ett skit det blir ju lite svårt då.
Men tack gode gud att jag har min syrra.
Annars har jag inte problem med spanskaläraren alls.
Och *host* våran älskade mentor var ju på bra humör idag hahah...

Har världens finaste bästavän, te amo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0