Take me around the planet....

.... Asså har sagt det flera gånger och säger det igen.
MIN BILDLÄRARE HATAR MIG! Jag vet fan inte vad jag gjort mot henne.
Men man märker klart och tydligt att hon hatar mig.
Och jag är till och med en av dom som är tyst på lektionerna.
Hur som helst på bildlektionen idag skulle dom gå en liten vandring och kolla på gamla hus.
Och då kom jag o sara lite efter eftersom jag inte kan gå så jävla snabbt.
Så vi ringde några och fråga vart de var någonstans och då sa
bildläraren att vi fick gå tillbaka för om man inte hinner så får man inte följa med.
Så hon menar att vi ska få IG för att jag HAR OPERARAT MIG FÖRIHELVETE KÄÄÄÄÄÄRRING! Eller vadå?!
Jag som försöker vara snäll men förfan snart orkar jag inte det mer.

All I want now is a white light moment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0