Glömde säga en fet jävla hiss

Huset Anuuuubis!

Min lillasyster fick mig att fastna för denna serie.
Som dessutom går på Nickelodeon brukar aldrig kolla ens på nickelodeon.
Men en helg så visade dom alla avsnitt i säsong 1 och 2 för dom skulle börja visa säsong 3.
Och hon kollade ju självklart på det då och då fastnade jag för det.
Så nu vet ni vad jag gör 17.50 kollar på HUSET ANUBIS! HAHAAH.
Kan bara säga att det är väldigt svårt att bara komma in och kolla på det mitt i.
Väldigt svårt att förstå eftersom det händer så mycket i denna serie.
Det finns en as snygg kille där också haha, Mick.

I Huset Anubis bor ett gäng tonåringar under sin gymnasietid.
Ett gäng du skulle älska att hänga med. Fram tills...
När Nina är ny i det mörka Huset Anubis råkar hon hitta ett gammalt
mysterium som varit undangömt i många år. Hon borde inte ha varit så nyfiken…

Följ med till Huset Anubis där mysterier, kärlek och rädsla är
vardag för tonåringarna Amber, Abbe, Fabian, Johan, Maja, Mick, Nina och Patricia.


Kommentarer
Postat av: anna

jag älskar huset aubis jag tycker mycket om er nina amber abbe fabijan patricia

2010-12-01 @ 19:45:51
Postat av: amanda och safeta

hej huset anubis vi älskar er vi brukar se huset nubi . ooo jag ooch min kusin safeta tycker mycket om er vi älskar er amber nina fabijan patricia abbe myck johan o vi saknar mycket maja. god jul önskar amanda och safeta .puss och kramm !!

2010-12-01 @ 19:55:28
Postat av: amanda safeta

ee läser ni det här som vi skrivev vicktor ?

2010-12-02 @ 17:40:14
Postat av: amanda safeta

hej de vi ijen kan ivi få din msn amber ?

2010-12-02 @ 17:47:50
Postat av: rosalinda

hej jag såg huset nubis de var jätte bra jag älskar er allihoppa en kram till huset nubisss

2010-12-06 @ 20:29:48
Postat av: åpout

¨piyutf

2011-04-01 @ 15:49:58
Postat av: goran

hej jag brukar också kolla på huset anubis ja älskar det. o förresten amanda o safeta den här bloggen e inte ens nickelodeon's det är en vanlig blogg tror ni verkligen att huset anubis ser den dom e ju faktiskt holländare.

2011-10-09 @ 09:28:56
URL: http://goranmr.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Eller hur det äger!! Super bra blogg btw :D <3

2011-11-23 @ 19:46:02
URL: http://vikaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0