Innan jag går och lägger mig..

Så tänkte jag göra en sak.

  • När jag ligger i sängen precis innan jag ska somna så tänker ja på vad
    jag ska ha på mig nästa dag. Haha det låter ju lite roligt
    men jag gör det oftast automatiskt för att jag inte ska tänka på
    något annat som gör att jag drömmar jobbiga drömmar.
    Eller bara blir besviken och så slipper jag ju det dilemmat på morgonen.

  • När jag var typ 10 år kanske mindre så såg jag ett spöke, för något var det i alla fall.
    Kommer ihåg efter den dagen var jag helt förstörd typ hela mitt liv var förstört då.
    Klarade inte av att sova över hos någon var för rädd för det.
    Sovde inne hos mamma och pappa, kunde inte ens sova i mitt egna rum.
    Och jag drömde mardrömmar varje dag.

  • Jag har en dröm om att bli två saker, en fotbollsstjärna och artist.
    Musik och fotboll är mitt största intresse, fast förstås så älskar
    jag att hålla på med kläder och sminka mig/folk också.

    Ja nu vet ni lite mer om mig eller så visste ni lite redan av detta.
    Men ska sova nu natti natti ♥

Kommentarer
Postat av: YSF´s liv i Norge!!!

En fråga att ställa mig? Kom in till min blogg och skriv av dig av frågor kanske jag kan besvara :P

2010-10-06 @ 00:54:04
URL: http://ysf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0