November 2008

Seriöst jag är typ den enda av alla jag känner som bara haft en blogg, ända sen år 2008.
Dom flesta tar bort sin och gör en ny med nytt namn och allting.
Men fan vad jag särskrivde när jag var mindre, två år sen om en månad hahah.

Skulle ha tränat idag men blir imorgon istället. Åh gud kommer ni
ihåg när man typ geeka farmville på facebook.
Eller vissa kanske gör det fortfarande haha inte jag i alla fall men
har börjat geeka ett annat spel, EA SPORTS FIFA Superstars.

Cypern here I come! Om ett...Två...Tre år. Nej fan jag vill va så brun som jag va då!


Kommentarer
Postat av: Siri

Eller hur, egentligen är det så onödigt att byta hela tiden, bara jobbigt för de som läser.

Säger jag som haft typ fyra :p <33

2010-10-07 @ 22:05:44
Postat av: Siri

Eller hur, egentligen är det så onödigt att byta hela tiden, bara jobbigt för de som läser.

Säger jag som haft typ fyra :p <33

2010-10-07 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0