There's never a right time to say goodbye

Mina två sötnosar dog i lördags.
Jag har fortfarande inte fattat det. Mina tårar rinner än i dag.
Men jag försöker gå vidare med livet.
Nästan alla säger att döden är en del av livet, att alla dör någon gång.
Men vad skulle ni säga om jag blev påkörd av en bil imorgon,
att det är en del av livet? Döden är inte en del av livet, det är slutet av livet.
För dom var det inte slutet, för min farmor och mormor var det inte slutet.
Det finns inget som är mer orättvist än livet.
Snöboll(eller hann inte ens döpa henne) blev bara 4 månader.
Och min Snövit blev bara 2 år.
Och ja kaniner kan leva upp till ungefär tio år.
Hela min värld rasade samman.
Och dagen efter så pajja min kamera.
Så ja det var en av mina världens bästa helger någonsin.


Hur dom ens dog är en jävligt bra fråga, inget vet och ingen kommer någonsin att veta.
R.I.P....♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0