Finns inget roligt med livet längre

Hejsaaan!

Känns inte som om man har någon tid kvar för något roligt längre.
Dagarna går bara ut på massa plugg och plugg likaså helgerna.
Jag orkar inte med längre, även fast jag tränar på något så fastnar det aldrig.
Jag kämpar som en jävel men ändå kan jag lova er att jag kommer få IG.
Kan man kalla detta ett liv, först skola sen efter skola, plugg sen
i helgen plugg plugg plugg. När ska någonsin något roligt hända.
Ser inte fram emot något längre, inte ens julen.
Men i slutet på juni kommer jag så gott som va ny.

Väck mig när detta tråkiga liv är över


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja du , de är 8an . vad hade du räknat med? <3333333 :)

2010-09-17 @ 22:48:21
Postat av: Lisa

jag känner precis samma sak vad är meningen liksom :/ <333

2010-09-18 @ 19:34:48
Postat av: Lisa

jag känner precis samma sak vad är meningen liksom :/ <333

2010-09-18 @ 19:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0