Me ♥


Nu sitter jag bara och gör allmänt tråkiga läxor orkar verkligen inte så nu tar jag en paus och bloggar istället.
Och lyssnar på musik. Fan är så jävla galet kär i att shoppa jag vill bara köpa och köpa.
Pank snart = Me. Måste köpa en present till min syrra som fyller år i helgen också.
Vi får hoppas att skolfotot blev bra fick ju se självporträttet och blev inte så himla nöjd.
Men det lever jag med på något sätt haha.

Det finns inget ställe jag hellre skulle vilja vara på nu än detta underbara ställe.
Känns som jag hör hemma där. Det finns tre platser på jorden som jag älskar mer än något annat.
Cypern, Fotbollsplanen & Scenen.

Underbara minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0