SCRE4M

Ja nu är det ju såhär att jag verkligen är urusel på att blogga, men som jag sa förut.
Det känns som att ju mindre jag bloggar ju mer liv har jag.
Whatever, hursomhelst
igår var jag, Sara och Melina och kollade på biopremiären av SCRE4M ( Scream 4).
Den var jävligt bra, en av de bästa scream filmerna som gjorts tycker jag.
Fick även mitt, bankkort aktiverat och mitt leg kom igår. Inte bara de utan min
otroligt efterlängtade moppe kom! Och idag följde jag med min pappa till högdalen
och tog även ett hål någonstans. Ja vart kan ni ju gissa hahaahh.
Senare idag så ska några vänner till familjen komma hit och äta middag bl.a.
Ska också försöka övertala mina föräldrar att få gå till frissan någon dag i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0