SHALOM

Hej alla söta, fula, sköna, trevliga och otrevliga människor! ♥
Ni är alla älskade lika mycket (förutom otrevliga ni kan ta er)

Åkte i fredags tillsammans med min konfagrupp till oskarshamn och tog
segelbåten shalom och åkte till olika öar (såg ju som sagt inte så mycket fram emot
det, men nu måste jag erkänna att det var otroligt mysigt.)
Och människorna på besättningen som jobbade var helt otroligt sköna människor.
Man fick höra olika historier om hur dom blev kristna osv. Det var ganska hemska
berättelser, men det dära som dom flesta människor inte bryr sig om att se är att
denna tro har fått väldigt många människor att må bättre. Så länge man hittar något
man mår bra av, så spelar de ingen roll vad det är. Jo vad gjorde jag mer, jag hoppade
från ett rep ner i vattnet och det var suuper kul haha förutom det underbara kalla vattnet.
Om jag frös av mitt arsle asså! Jag försökte verkligen skrika men inte ett riktigt ord fick
man fram, sen när jag skulle upp för repstegen så ramla jag bara ner för den haha så lyckat!
Om ni inte visste det så blir jag 15 om ungefär 4 timmar! Snacka om att jag ska gå på många
skräckfilmer på bio haha! Och min moppe kommer jag köra runt mycket på. Glöm inte att hålla
på bajen imorgon heller (deras första match i superettan detta år) dom måste ju vinna, det är
ju fan min födelsedag, samma dag som jag blev bajare! Hoppas det blir en lyckad födelsedag
imorgon i alla fall även fast jag kommer få gå i skolan för första gången i hela mitt liv, har alltid
fyllt år på påsklovet. Sen så kommer jag få plugga ihjäl mig imorgon för jag har två prov på tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0