Nacka Forum

Yoyoyoyo! ♥
Nä den här bloggen orkar jag inte skriva i nuförtiden faktiskt.
Känns som mitt liv börjar bli bättre och bättre.
Jag blir bara lyckligare och lyckligare för varje dag! :)
Skolan hade komp eftermiddag idag så jag, Mathilda & Sara drog till Nacka Forum.
Käkade på BURGER KING! Ja vi satt ju där ett bra tag och snackade haha
fan vad underbart det var jag garvade ihjäl mig åt allt verkligen.
Men blir så glad för dom två gör så att jag vågar göra grejer som jag aldrig skulle
ha vågat innan, underbara är dom! Sen så köpte jag en jacka
(vet faktiskt inte vad man kallar dom) Ett par solglajjor och något jävla casual linne.




Så jävla underbara ni är! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0