I love shopping


En lacoste tjocktröja och en onepiece från turkiet riktigt fake och billigt verkligen allt finns i turkiet, me love.

Och den här hatten är också köpt i turkiet haha de va kärlek vid första ögonkastet.

Blommig tröja från ONLY och vit blus från SALT.

Svart och beiga shorts från Sisters Point.

Blommigt linne och svarta mocca snickarshorts (har ingen aning om man kan säga så)
Från H&M. Nu är jag äntligen klart :D tror jag haha. Medans jag ändå håller på
så måste jag bara visa en klänning som jag inte har någon
aning vart den kommer ifrån och den är aldrig använd heller.

Kommentarer
Postat av: Smurfan

Äntligeen uppdaterar du!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-24 @ 23:32:28
URL: http://www.smurfan.myshowroom.se
Postat av: josefinjeanette

Hej!

Tänkte bara tipsa dig om en fet tävling!

Jag lottar ut 3 st presentkort från fashionyouknow.se av summan 2000kr,1000kr och 750kr! om just du vinner ett presentkort kan du köpa massor av snygga märkes varar så som LV,Gucci,chanel! och allt du behöver göra är att kommentera tävlingsinlägget med vad du skulle köpa om du vann!

Kika in i bloggen för mer information

MVH Reloadmee.blogg.se

2011-08-26 @ 18:19:15
URL: http://reloadmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0