.

Jag trodde det var omöjligt att hata någon så mycket. Visst alla hatar sin familj säkert någon gång och sen blir allt bra igen. Men jag ser ingen mening med att ens ha en familj. Inte en sån som min. Utan fotbollen och mina vänner så skulle döden vara helt klart ett lätt val. Det är så mycket i skolan och min "syster" förvärrar bara allting.
Jag skulle egentligen vart i skolan och gjort massa prov idag, men nej så blev det inte. Här sitter jag och kan inte komma någonstans för äckliga ungen har tagit min jacka där mitt sl-kort och nycklar ligger i.
Ja och nu får jag bara ännu mer att göra, herregud har tappat räkningen på hur många prov jag ska göra.
Kul att man la ner fett mycket tid på att sminka sig för ingenting också.




Kommentarer
Postat av: LISA

sminkningen var as fin!! :)

Vi älskar dig!! och jag vill inte höra sådana tankar!! :( kan du inte åka sms?? <3333

2011-12-07 @ 16:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0