Hej jag är förkyld

Idag ska jag bara vila och sen kolla på solsidan fan va skönt!
I fredags drog jag till Sara och sov där med Mathilda & Lisa. Sen på
morgondagen därpå så fick vi gå upp klockan åtta för klockan tio skulle
vi va på konfamöte, haha det var lite för mycket för jag höll på att somna
under ''undervisingen''. Och så slutade vi ungefär tre, sen fick jag skynda mig
hem för att leta upp något att ha på sig på Hannas maskerad fest. Jag hittade
massa saker men sen slog det mig och jag valde att va fotbollsspelare efter typ
hundra år känns det som så får jag äntligen använda dom kläderna. Vi fick
skjuts dit så det var i alla fall skönt, men det var verkligen super kul på festen!

Hahaha och efter nästan alla gått så var Mathilda, Siri och jag kvar o hjälpte Hanna och städade.

Ja här är ju bevis på att vi hade lite fööör kul hahahahahahahaha!

Sen så tog vi tunnelbanan hem vilket tog väldigt lång tid, det tog jätte lång tid tills Hagsätra skulle
komma så vi tog Farsta strand, så vi fick gå en bra bit hem efter att vi gått av i tallkrogen.
So here I am och är förkyld. Jag kom hem något över 12.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0