Ögonskuggor

Känner att jag har blivit så kräsen när det gäller kläder, men man blir ju inte
direkt intresserad av att köpa något när man kommer in i en affär och alla
kläder ser exakt likadana ut, bruna, gråa och svarta. Det blev i alla fall en sak.
Jag älskar att sminka mig och har alltid gjort, har egentligen redan massa olika
ögonskuggor men jag gillar alltid att testa nytt. Nu jävlar tänker jag börja att
sminka mig lite mer komplicerat än det gamla vanliga, eyeliner och mascara.


Ska ta och titta på The Tourist för trejde gången nu, men jag är helt in loved.
Älskar Angelina ''action'' filmer. Efter andra gången man sett den blir det nästan
som en helt annan film man ser den som på ett nytt sätt eftersom då vet man vem
Alexander Pierce är, men allvarligt om ni inte har sett den än gå fan och gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0