One hour left!

Hej alla små söta människor!♥
Har packat och packat och shoppat några små saker idag.
Några smycken, en ögonbrynspenna ( jo för att min syrra sa att
jag hade turkstreck, ja nu undrar ni säkert vad hon menar med
det men jag fattade och då rakade jag nästan av hela ögonbrynet hahahah).
And underwears. Och här sitter jag klantarslet borde sova ska upp
igen om ungefär en timme. Fuck jaja ingen idé att sova jag var liksom
tvungen att fixa musik till min mobil annars skulle jag aldrig överleva 12 timmars flygresa.
Ha det så jävla bra det här är antagligen mitt sista inlägg på riktigt länge!
Jag är så jävla taggad nu kör vi!!!!!! :D USA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0