THE ANSWERS!

Förlåt men jävla fittdator asså! Har suttit över en timme nu och försökt
skriva ett jävla inlägg men min dator fuckar bara upp sig då jag försöker
ladda upp en bild. Så nu vet ni här kommer svaren på frågorna!

Fråga 1. Gå en hel dag med överdelen av kroppen naken eller en hel dag med underdel naken?
Klia en babien i röven eller slicka den i örat? haha
Om du fick välja ett smink som du bara fick använda ihela ditt liv inget annat.
vilket skulle du välja? Pussa en kille eller dö? hahahhahahhahahahahha sskojja
älskar dig :) <3

SVAR:
1. Gå en hel dag med överdelen av kroppen naken haha i think.
2. Slicka en babian i örat(bara den inte har öronvax hahahah)
3. Mascara tror jag skulle nog inte klara mig utan det.
4. Jaa pussa en kille hahaah, älskar dig med söötis! <3

Fråga 2. Hur sminkar du dig? Det är så fint, vill också kunna
sminka mig så. Och hur har du gjort röken i headern?

SVAR: Va gulligt haha tack! :) Jag använder först ett mineralpuder om
grund sen så är det lite olika om jag vill köra lite mer vanligt så tar jag
bara eyeliner och mascara annars kör jag lite avancerare och kör med
ögonskugga också, det viktigaste man ska tänka på då är att om man
vill att det ska bli snyggt så använder man sig av tre olika nyanser
av färger först en ljusare över hela ögonlocket upp till ögonbrynen
sen en lite mörkare längre ner och en ännu mörkare i yttersta ögonvrån.
Sen på läpparna ett läppstift från Makeupstore och ett läppglans över.
Och röken är en brush jag laddat ner till photoshop det är bara
att söka på google så kommer det upp massor av olika brushes.

Fråga 3.
Hur har du fått ditt hår blont, eller är det naturligt? Och hur fixar du dig vardagligen?
Jättefin blogg btw :) <3

SVAR: Mitt hår är blont naturligt men med tiden man blir
äldre så blir håret lite mörkare brukar gå till frisören
kanske två gånger om året och slingar det i ljusa slingor.
Som jag sa i frågan över om hur jag sminkar mig och håret
låter jag vara som det är eller så plattar jag det.

Fråga 4. Om du hade vingar vart skulle du flyga då? =)
Och om inte någon hade kunnat fixa din skada vad hade du då gjort?

SVAR: Till Cypern och om inte min skada skulle ha kunnat fixas så kan jag lova
er att jag hade nu inte levt då, jag skulle inte kunna leva ett liv utan fotboll.

Fråga 5. mohahaha ne vad ska jag fråga går på
den vanliga: gillar du nån just nu? :)

SVAR: Yes I do ;)

Fråga 6. Hur många pojkvänner? (seriösa)
Vad är det pinsammaste som nånsin hänt dig? :D
Hur många bästa vänner har du?
Favoritplats på jorden?

SVAR: 1. Den är svår har haft tre sammanlagt men första var ingenting
och andra var det seriöst i alla fall från början men sen när det tar slut
och efter då man får reda på att den har ljugit om sin ålder då
blir man ju lite tveksam om det var seriöst. Och den tredje var seriöst ja.
2. Oj asså jag vet att det är mycket som hänt men jag har svårt med att
komma på någonting haha asså den va jävligt svår, men tar bara nånting.
När vi hade idrott en gång och det var en gubbe som gick runt där
fram och tillbaka Jag bah till en i klassen: Hallå det är en peddofil
som går runt här. Och så ska ju den personen såklart fråga om han
jobbade där och säga att jag trodde han var peddofil. Och det visade
ju sig att han jobbade där och var typ vaktmästare XD
3. Mååånga och du är en utav dom :)
4. Fotbollsplanen.

Fråga 7. Skulle inte du kunna lägga upp en video när du sjunger? :D

SVAR:
Visst här kommer en skitvideo som jag slängt ihop och det är meningen att det ska
vara olika låtar. (När man lägger upp en video på youtube så ändras ljudet till
ett väldigt kasst ljud annars så är ljudet bra). Och om ni nu vill att jag ska lägga
upp en hel låt så får ni tipsa om låtar för jag vet ju inte vad ni gillar för sorts musik ;)

Fråga 8. Vad heter han du gillar nu? Säger inte ut sånt i bloggen
om du så gärna vill veta fråga privat.

Dricker du alkohol? Nej ibland när mina föräldrar erbjuder det.
Hur ofta? Inte ofta
Är du bra på att sjunga? Självklart! Jag äger :P
Skulle du vilja vn ina IDOL? Vene jag menar kolla igenom alla
år på dom som har vunnit vad fan har hänt med dom liksom?
Har du någongång blivit as packad? Ne inte aspackad vad jag vet det
är väl bara min syrra som vet haha.
tror du på ett liv efter döden? Yes!
hur går det med kaninen som bröt benet? Det går bra.
Hur många kaniner har du? Jag har just nu två men hela familjen har 7.
Är dom fina? Dom är finast.
Vad tycker du om din familj? Brabrabra man kanske tröttnar på dom men
dom är min familj och det går inte bara att sluta älska dom sådära.
Vad använder du för locktång? Min plattång eller en från babyliss.
Vad är ditt favomärke på kläder? Öööh BIKBOK kanske.
Hur lång är du? 1.65 m

Åh äntligen! Klar, skojja bara det har inte gått en timme längre utan nu är jag på tredje.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där låten du sjöng sist borde du sjunga i talang jakten, den passar dig skitbra! du sjöng alla låtar så jävla fint fick rysningar AAAAAAAVIS <3333

2011-02-23 @ 19:15:54
Postat av: Anonym

//mathilda :D <33

2011-02-23 @ 19:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0