GILLA, HATA, GILLA

JA fan nu kör vi det ska fan gå bra med idrotten denna termin är verkligen glad att vi bytte.
Och ni som säger att det var på grund av att jag inte kunde vara med som att jag fick G kan ta sig.
Min sjukgymnast har till och med pratat med sin brorsa om
det och han är idrottslärare och det ska inte påverka betygen ett skit.

Enligt aftonbladet så är jag fisk  vad fan är det liksom jag är
ju vädur förihelvete vad någon än säger så kommer
jag alltid säga att jag är vädur. Så FUCK OFF!
Har tydligen något att göra med att jorden befinner sig
på en annan position idag än för 3000 år sen.

Och ännu en jävligt bra sak, David Beckham ska hjälpa Hammarby upp
till allsvenskan om ni vill läsa mer om det får ni göra det på aftonbladet, orkar inte berätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0