Ja jag är en nolifer

Nej men imorgon får jag fan ta och göra något.
I alla fall innan jag ska till sjukgymnasten.
Allvarligt så ser jag inget speciellt med ''mellandagsrean''.
Det är bara massa folk överallt ivägen och dom som verkligen är smarta
(som jag) ser att mellandagsrean är inte den enda rean som finns.
Det kommer då och då i vissa butiker med tanke på att dom vill
få slutsålt på det dom har i butiken och få in nytt det är så allt funkar.
Eftersom jag är så tråkig och inte gör något om dagarna så
har jag ju inget att skriva om kan visa vad jag fick i julklapp istället.

1. En handhållen studiomikrofon som även filmar i full HD.

2. En klänning som fick bli min nyårsklänning.

3. Ett par rosa hörlurare.

4. En navelpiercing

5. Film, My Bloody Valentine 3D

6. Biopresentkort

7. Makeuprådgivning på The Body Shop

8. Glitter eyeliner

+ massa andra saker som Wii spel och sånt, locktång, en annan klänning
och en tidig present, TV:n.

Kommentarer
Postat av: bea

var har du köpt den staven till navlen!

Vore jätte om du hade svarat :D

2011-05-19 @ 21:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0