Mina kaniner

Godmorgon! ♥
Sitter och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan åka
och köpa present till Mathilda som har fest senare idag.
Här kommer några foton jag nyss tagit och jag har rådamp för att alla
mina bilder på minneskortet bara försvann, vips så var dom borta for no reason.
(alltså alla bilder från julafton och till igår är borta och det är över 5000 bilder!!!)





Seems like the more I win the more I loose the more my minds made up the
more I'm confused. But the more It rains the more I pray cause I know tomorrow
will bring a brighter day so I wont stop until I get whats mine but until then I.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0