Tips under vintern

Dalacin är en av de starkaste finnmedlerna jag vet.
Den dödar verkligen finnarna ni vet ju att alla andra ganska vanliga
medel förebygger finnar, dom dödar de inte utan förebygger.
Därför ska man använda den på vintern för man får inte sola under den
tiden man använder medlet. Och det är väldigt viktigt att inte ha något över
speciellt inte foundation men isf ska det vara mineral. Och en till sak man
får inte använda medlet i mer än 3 månader för då är ''behandlingen'' klar.
Sen kan man återgå till sitt vanliga medel vad nu det är. Jag har precis
slutat med dalacin och börjat med mitt vanliga aco spotless. Och kan
säga att när jag började med dalacin så fick man ju lite mer finnar första
dagen eftersom man är inte van vid sånt starkt medel och sen börjar det
ge med sig och finnarna börjar försvinna och ja jag ser mycket skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0