And I just can't get enough

GOD EFTERMIDDAG!
Jag ville ju säga god morgon men det låter ju inte bara lite fel.
Var och kollade på när mitt lag spelade match idag tyckte det var
väldigt lika men sen så förlora dom i alla fall. Det är deras första
match utomhus också, jag tyckte dom var bra i alla fall. Det var
ganska äckligt att se när dom gjorde en uppvärmnings övning
som var lik det jag gjorde då jag skadade mig, men jag måste
fan möta min rädsla, så kan det ju inte vara när jag ska börja sen.
Sen hm någon tid ikväll tror jag ingen aning om vilken tid men då
ska jag till Lisa antar att vi ska se på melodifestivals finalen ja då får
vi se vem som ska skämma ut Sverige i Eurovision den här gången.

En låtlåtlåt som jag gillagillagillar
"Boy I think about it every night and day
I'm addicted wanna jump inside your love
I wouldn't wanna have it any other way
I'm addicted and I just can't get enough"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0