Dagens makeup




ÖGAT:
1.
Vit glittrig ögonskugga från vicoria's secret över hela ögonlocket och upp till ögonbrynen.
2. Blå ögonskugga från inre ögonvrån till mitten.
3. Rosa ögonskugga från yttre ögonvrå till mitten.
4. Lite svart ögonskugga som skuggning vid yttre ögonvrån.
5. Eyeliner och sen på med mascara, använder en ny nu och den är
från victoria's secrets, en utav de bästa mascaror jag nånsin haft!
6. Och sist användning utav en ögonbrynspenna.
Sminkar mig bara runt ögonen för det är det jag gillar.
Sen så är det bara hur onödigt som helst med foundation/puder eftersom
jag inte har några finnar kvar byebye haha happy!  och jag är brun.
Så woilá sminkning á la Johanna.

Kan ju lika gärna köra på med outfiten också dårå!
* Linne - abercrombie & fitch (köpte den när jag var i USA)
* Jeans - mina helt vanliga jeans från
ginatricot
Och ja idag var det ju min första dag i skolan sen väldigt länge sen.
Saknade mina vänner otroligt mycket det var jättekul att få träffa dom igen.
Har några planer för imorgon, ska först och kolla på när mitt älskade lag
spelar match. Jag hatar jag hatar jag hatar att jag inte får spela fotboll.
Det känns som det har gått en evighet sen operationen så det borde väl
fan få vara min tur snart att få starta med det jag älskar igen
Och sen så ska jag dra till Lisa så det ska bli nice hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0