I'm HOME

Men hejsan svejsan! Ber verkligen om ursäkt för min urusla uppdatering!
Kom ju hem i onsdags jag åkte på tisdagen och kom fram på onsdagen
i svensk tid. Och det här med tider har vart otroligt svårt för när vi
kom fram till USA så var de ju dags att dra bak klockorna 6 timmar.
Det var verkligen en underbar resa :) gjorde allt möjligt, först var vi på
ett zoo och mötte på krokodiler. Sen så har vi shoppat, solat och badat!
Och inte nog om det jag har badat med delfiner. Det var så jäkla häftigt,
det är en sak man helt enkelt bara måste göra innan man dör. Har så himla
mycket att berätta så jag tar det i ett annat inlägg istället med mycket bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0