Never too late

Tjenis Penis! ♥
Nu undrar ni säkert vad jag har haft för mig. Jag har faktiskt inte gjort något haha
skojja bara. Jag har vart så jääävla lycklig dom här veckorna. För er som vill veta
så har jag fått börja springa försiktigt. Och jag har otroliga vänner som göra min dag.
Faktiskt så var jag på min första träning idag sen maj 2010, då jorden gick under nej
men det är en äcklig månad jag aldrig kommer glömma. Då korsbandet slets av.
Var också hos sjukgymnasten idag, fick hoppa på en liten stutsmatta. Körde jävligt
mycket styrketräning för benen, han varnade mig för träningsverken. Och jag börjar
känna av den nu. Måste bara säga att min dator är skum. Ena sekunden så har
jag virus och sen ba neeee. Men varför har jag så himla lätt för att falla för folk?
Fast nu måste jag säga att det här är annorlunda. Det är något bortom min
värld. Trodde det inte fanns någon som var perfekt, men jag hade visst fel.

USA - 11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0