It's just the beginning

Talangjakten var ju idag, ingen aning om det gick bra eller dåligt. Vet att pianot lät risigt, jag har
aldrig sagt att jag är duktig på de. Så vad fan ska man förvänta sig liksom, inte lätt heller att spela med
skakande händer. Sången gick däremot bra, I think. Hann ju aldrig lära mig den riktiga piano versionen
så fick köra på ackorden istället och det lät ju ganska ''B''. Om jag lär mig den någon gång så kan jag visa
er hur den egentligen skulle ha varit. Känns som en väldigt stor lättnad nu, har inte kunnat koncentrera
mig på skolan eller nåt, måste börja plugga nu inför moppelektionerna så jag kan få mitt moppekörkort.

Kommentarer
Postat av: EMMA

Åh, vad sjöng du för låt? :D

2011-05-06 @ 18:52:25
URL: http://emmahslife.blogg.se/
Postat av: Siri

DET GICK JÄTTEBRA JOHANNA!! DU VAR BÄST OCH INTE BARA FÖR ATT DU ÄR EN AV MINA BÄSTA VÄNNER <3

Pianot lät bra också och passade in till din version av låten :)

Önskar att jag filmat vill höra ditt cover igen som var bättre än orginalet! (spela in och lägga in på youtube?)

2011-05-06 @ 19:45:11
URL: http://egoflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0