F-Ö-R-K-Y-L-D

Lite kul att statestiken blir högre ju mindre jag bloggar, haha.
Hej förresten!  har ingen jävla aning om vad jag ska skriva om,
borde egentligen va vid skolan just nu (eller inte vene riktigt när dom slutar
för det är ju komp idag, men hur som helst orkade jag inte gå till skolan idag).
Den här helgen skulle jag kunna skriva en bok om så jag tar det kortfattat.
I fredags var jag på club destiny tillsammans med Mathilda och Lisa.
Lördags fick jag gå upp jävligt tidigt för konfamöte, efter det hade vi picknick.
Sen gick alla hem, jag chillade bara framför datan då, senare skulle vi hem
till Mathilda och käka pizza, vi kollade även på film. Sen så finns det nog
väldigt sjuka videos på mathildas mobil som vi gjorde hahaahahah jag dog.
Vi såg även jorden gå under.... Det är ju därför vi alla lever, fatta inte varför
alla va så jövla parnoida. Jorden ska gå under på en fredag enligt bibeln och koranen.
Och jag va på RIX FM i söndags!  Så nu är jag jävligt förkyld, wiho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
Affärsverksamhet
RSS 2.0